کسب درآمد ارزی

آموزش کسب انواع درآمدهای ارزی آنلاین سودآور

کسب درآمد ارزی

آموزش کسب انواع درآمدهای ارزی آنلاین سودآور

آموزش و روش کسب درآمدهای آنلاین ، صرفا در زمینه کسب درآمدهای ارزی ، سرمایه گذاری های ارزی امن و با سودآوری بالا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سایت استورم گین:
 StormGain StormGain یک پلت فرم تجارت و سرمایه گذاری با حاشیه ارزهای رمزنگاری شده است.  این راه حل برای کسانی است که می خواهند از رشد یا افت بازار ارزهای رمزپایه و سرمایه گذاری طولانی مدت در دارایی های رمزنگاری سود ببرند.  اکنون می توانید 17 قرارداد مختلف معاملات آتی ارز رمزنگاری شده را با ضرب تا X300 شروع کنید یا فقط رمزنگاری را بخرید و نگه دارید.

 سود ، زیان ، مانده حساب و نیازهای مارجین در ارز رمزپایه پایدار Tether (USDT) نشان داده می شود.  چنین ویژگی منحصر به فردی ریسک قابل توجه نرخ ارز را که معمولاً در ارزهای رمزپایه با نوسانات بسیار زیاد مانند بیت کوین و اتریوم است ، از بین می برد.  بنابراین ، ما به شما پیشنهاد می دهیم ریسک و سود خود را کنترل کنید.  روند ثبت سریع StormGain (فقط آدرس ایمیل و رمز عبور مورد نیاز است) و فناوری امنیتی مدرن ، از جمله احراز هویت دو عاملی ،
  به تجربه کاربری بالاتر از حد متوسط ​​آن کمک کنید.  معامله گران ما نیز نیازی به تأیید هویت (KYC) ندارند - تجارت می تواند بلافاصله پس از ثبت نام آغاز شود
 با استفاده از لینک زیر می توانید به سایت StormGain دسترسی و ثبت کنید:
برای ثبت نام در این سایت کلیک کنید

ضمنا ، شما میتوانید برای تامین سرمایه اولیه مورد نیاز جهت شروع تجارت ، خرید و فروش ارزهای رمزپایه ، از استخر سایت ، تا مبلغ بی نهایت دلار ، ارز بیتکوین را استخراج کرده و به حساب کاربری خود واریز نمایید و تجارت را در سایت شروع کنید جهت شروع تجارت یا استخراج بیتکوین ؛ روی این لینک کلیک کنید

نظرات (۱۴)

  • حسین احمدی
  • سلام دوستان بنده حدود 70 دلار لایت کوین واریز کردم به ولت استورم گینم ولی برای برداشت با مشکل مواجه میشم که گفته میشه حساب من به دلیل عدم فعالیت دی اکتیو شده و امکان برداشت وجود نداره میشه راهنمایی کنید چطور میتونم حسابم رو اکتیو کنم

     

  • سالار قاسمی
  • سلام یک سوال درمورد نحوه کسب درامد داشتم میخواستم بدونم که حتما باید با 10 دلاری که استخراج میکنیم ترید و نوسانگیری انجام بدیم یا اینکه میتونیم این 10دلار رو در قسمت ایکسجینج تبدیل به یک ارز بکنیم مثلا ریپل لایت کوین و....واین ارزهارو هولد کنیم وبا بالا رفتن قیمت  اون ارزها کسب درامد کنیم؟منظورم کلا اینه که کسایی مثل من تریدر و نوسانگیر حرفه ای نیستن و تازه کارن و با انواع ترید و انواع تحلیل های ارز دیجیتال اشنایی ندارند از طریق هولد ارزهای مختلف تو این سایت میتونندکسب درامد کنن و به حداقل برداشت55دلار برسند؟یعنی میشه به جای استفاده از قسمت ترید از قسمت ایکسچینج استفاده کنن و از طریق هولد کردن به درامد برسند؟ممنون میشم یه توضیحی در این مورد بدید

     

  • شاهرخ خسروی
  • سلام..

    هفته پیش برای گوشی من مشکلی پیش آمد که مجبور به ریست کلی کارخانه شدم و تمامی برنامها و اطلاعاتی که در گوشی داشتم پاک شدن و مجددآ به نصب برنامها و بازیابی اطلاعات کردم که همگی آنها برگشتن ..اما تنها برنامهای که نتوانستم وارد حساب کاربری خود بشوم همین stormgain هستش که از من تایید دو ۲مرحلی میخواهد و منم به دلیل نداشتن کلید امنیتی stormgain نمیتوانم وارد حساب بشم ..چندین ایمیل به پشتیبانی زدم اما جوابی نگرفتم حتی بازیابی پسوردم زدم تایید کد از پیام انجام میشه ولی بازم تایید دو ۲مرحلی میخواد در آخرین مرحله..من دقیقا یادم هست که در تنضیمات حسابم تایید دومرحلی چه از طریق پیام چه از طریق کلید امنیتی را فعال نکردم اما نمییدانم حالا چرا به همچین مشکلی خوردم..لطفا راهنمایی کنید

    با تشکر از شما  

    چه جوری میتونم از انتقالی ارزی که انجام دادم رسید تراکنش (کد تراکنش تهیه کنم. ممنونم. 

  • امیررضا اسماعیلی
  • با سلام و خسته نباشبد خدمت ادمین محترم اگه با ماین کردن ۵۰ دلار جمع کنیم بدون ترید امکان برداشت وجود نداره؟؟

    سلام ایا میشه از بیت کوین و دلارایی که در این سایت میگیریم گیفت کارت برداشت کنیم؟

    اگه میشه لطفا دقیق توضیح بدید ممنون

    پاسخ:
    سلام شما با استخراج بیتکوین و رسیدن به ده دلار یا بیشتر ، با کلیک بر روی برداشت ، حسابت شارژ میشه ، دیگه میتونی ترید بزنی ، بشرط کسب سود و رسیدن به ۵۵ دلار میتونی تتر رو به کیف پولت منتقل کنی ، در این سایت نمیتونی گیفت کارت بخری ، شما وقتی کیف پولت شارژ شد از سایتهای دیگه میتونی گیفت کارت بخری ، « خرید گیفت کارت با بیتکوین » رو سرچ کنی اونهمه سایت میان بالا ، 

    سلام وقت بخیر ببخشید من اگر نخام معامله انجام بدم و صبر کنم و تتر. به کیف پولم اضافه کنم نمیتونم. برداشت بزنم؟ 

    اقا خواهشاااا یه ایدی بزارید از تلگرامتون هیچی در مورد ترید کردن نمیدونم 😂🚶هر چی خریدی مام بخریم

    پاسخ:
    @kaar_danesh

    سلام

    ایمیل من تایید نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ:
    با یک گوشی دیگه امتحان کن ، گاها این اتفاق پیش میاد
  • محمد رییس پور
  • سلام من دلارم به ۲۳ رسید اما قسمت withdraw هر چه میزنم فعال نمیشه و قابل برداشت نیست چیکار کنم تا بتونم برداشت کنم لطفا راهنمایی بفرمایین ممنون

    پاسخ:
    سلام ، همراه گرامی ، در این سایت ، حداقل برداشت ، معادل ده دلار بیتکوین هست ، وقتی شما به آستانه برداشت رسیدید ، دگمه برداشت به رنگ سفید درمیاد ، وقتی شما این رو کلیک میکنی ، حساب معاملاتی شما در این سایت شارژ میشه ، نه اینکه ده دلار به کیف پول شما منتقل شود ، بعد از شارژ شدن حساب معاملاتی ، شما میتوانید در این سایت با همین مقدار یا با دپوزیت مقداری دیگر از هر نوع ارز دیجیتالی که در بخش Wallet این سایت مشخص شده ، به ترید زدن بپردازید ، اهرم معاملاتی تاز عدد ۵ تا ۳۰۰ هست و این بیشترین اهرمی است که نسبت به سایر بروکرها ارائه میشود ، بعد اینکه معاملات خود را انجام دادید ، شما میتوانید سود این معاملات را برداشت کنید ، حداقل مبلغ برداشت ، معادل ۵۵ دلار هست دوستان عزیز ، من خودم از طریق همین سایت وارد دنیای ترید ارزهای دیجیتالی شدم ، ازین پس نیز بدلیل استقبال بینظیر شما دوستان از چند تا پست این وبلاگ ، تصمیم گرفتم تا روش انجام معاملات امن و سودآور را به شما آموزش دهم ، ضمنا سایر دوستانی هم که در این مورد سوال کرده بودند جوابشون رو در این توضیح گنجاندم ، موفق باشید

    سلام.دوست عزیز بنده ۳۳ دلار استخراج کردم،حالا میخوام به کیف پول در همان اپلکیشن  استروم گین واریز کنم و شروع به تجارت کنم،میشه راهنمایی کنید چطور این مبلغ رو به کیف پول در همان اپلکیشن واریز کنم و شروع به تجارت کنم؟در ضمن اگر وبسایت فارسی جهت آموزش کار با استروم گین سراغ دارید معرفی کنید،متشکرم

    پاسخ:
    با کلیک روی withdraw , حساب معاملاتی شما در این سایت شارژ خواهد شد ، سپسبا کلیک روی Futures در ردیف پایین ، شما میتوانید جفت ارزهای قابل معامله رو انتخاب کرده ، شروع به  ترید نمایید ، سعی کنید در ابتدا، معامله را با جفت ارز BTCUSDT ، شروع کنید ، حتی بدای شروع میتوانید از سیگنالهایی خود سایت برای این جفت ارز ارائه داده استفاده کنید ، در اینصورت شما نیازی به انجام کاری ندارید ، وقتی جفت ارز را انتخاب کردید ، روی سیگنال که BUY یا  SELL نوشته کلیک کنید سپس APLLY را کلیک کنید ، حالا دیگه حتی اهرم شما نیز تنظیم شده است ، حداقل مبلغ معامله ده دلار هست شما تنها کاری که باید انجام بدهید ، STOP LOSS را تنظیم کنید یعنی تعیین حد ضرر ، با اینکار شما میتوانید در صورت ضرردهی معامله ای که انجام دادید ، بیش از مقداری که تعیین کردید ، متضرر نخواهید شد ، موفق باشید
  • علیرضا زبردست
  • سلام. من با یکی از دوستانم در این سایت فعالیت می کنیم. در حال حاضر حداقل برداشت از کیف پول این سایت ۵۵ دلار است.

  • رضا رونقی
  • سلام،ببخشید من تو این سایت ۱۰ دلار ماین کردم چجوری باید ببریم تو کیف پولمان تا بتونیم معامله کنیم؟

    پاسخ:
    اقا رضای گل ، بالاتر جوابتون رو دادم
  • مجید غفاری نژاد
  • با سلام . من در این سایت از طریق فری ماینر ۱۰ دلار کسب کردم و با زدن برداشت به کیف پول تترم اضافه شد . اما قابل برداشت نیست و یه جا خوندم فقط برای سرمایه گذاری میشه ازش استفاده کرد. ولی نمیدونم به چه صورت و چه کاری انجام بدم و برام شفاف نیست که در ازای چه کاری این سایت قرار هست بهم سودی بده. ممنون میشم بهم جواب بدید. 

    پاسخ:
    سلام عزیزم ، در ازای معاملاتی که با این ده دلار و بیشتر بیتکوینی که استخراج کردید و در این سایت به ترید جفت رمزارزها پرداختید ، در صورت کسب سود میتونید سودتون رو برداشت کنید فقط یه یادآوری کنم ، بدلیل اهرم بالایی که این سایت در اختیار هر تریدر قرار میده ، میتوان با تنها ده دلار ، در هر معامله چند دقیقه ای ، بیش از ده دلار سود کرد ، پس جدی بگیر 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.