کسب درآمد ارزی

آموزش کسب انواع درآمدهای ارزی آنلاین سودآور

کسب درآمد ارزی

آموزش کسب انواع درآمدهای ارزی آنلاین سودآور

آموزش و روش کسب درآمدهای آنلاین ، صرفا در زمینه کسب درآمدهای ارزی ، سرمایه گذاری های ارزی امن و با سودآوری بالا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش باینری آپشن؛ چگونه می توان از باینری آپشن درآمد داشت؟


آموزش باینری آپشن در حقیقت یک روش ساده برای کسب درآمد مناسب از فضای اینترنت است. چون میزان چگونگی کسب سود یا ضرر در آن قبل و پس از معامله مشخص است به همین دلیل متخصصان این حوزه  آن را روشی ساده و روشن می دانند.


باینری در لغت به معنای صفر و یک می باشد، یعنی کسانی که در معاملات قرار می گیرند موقع پایان زمان مقرر با دوامکان روبرو خواهند شد. اول اینکه ممکن است سرمایه شان به همراه سودی که از قبل تعیین شده برگردد. دوم اینکه حتی امکان دارد در پایان معامله هیچ سودی نداشته باشد و سرمایه ایکه شخص در ابتدا گذاشته به او برنگردد. در ادامه این پست مختصراً به آن می پردازیم.


آموزش باینری آپشن چگونه است؟


معمولا کسی که آموزش باینری آپشن می بیند می تواند در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرده و وقتی بازارهای جهانی دچار نوسان شد، از سرمایه ای که از قبل درنظر گرفته تا چندین برابر سود مالی از آن بردارد، استفاده می کند.


به طور کلی، اگر بخواهیم آموزش باینری آپشن را به طور دقیق متوجه شویم، باید معنی باینری آپشن را به طور دقیق درک کنیم. همچنین باینری که به معنای اختیار یا گزینه است را دریابیم.


مثالی برای درک بیشتر باینری و آپشن


وقتی معامله ای صورت می گیرد که بین دو گزینه باشد. بعنوان مثال، بین ارز یا طلا یا بطورکلی بین دو ارز، اینکه در پایان معامله سود یا ضرری ببیند به فرد معامله گر بستگی دارد. یعنی ممکن است سرمایه گذار ضرر کند و تمام مبلغی را که در سرمایه گذاری خرج کرده، از دست بدهد یا اینکه علاوه بر مبلغی که گذاشته سود نیز بدست آورد.


بنابراین، کسی که در این راه قدم می گذارد باید هوش مالی خوبی داشته باشد و هدفش این نباشد که در زمان کوتاه و یک شبه ثروتمند بشود. پس باید قدرت و علم پیش بینی بازار و تحلیل آن را به خوبی فرا بگیرد. برای این منظور شخص سرمایه گذار باید از مبلغ و سود کم فعالیتش را آغاز کرده، سپس طی چند سال کم کم به فکر سودهای بزرگ باشد.


ریسک چنین سرمایه گذاری هایی در بازار ایران یا حتی بازارهای جهانی بسیار بالاست هم چنین کسب درآمد آن نیز بشرط پیش بینی درست معاملات بصورت متوالی ، بصورت افزایش تصاعدی می‌باشد ، بنابراین، برای کسب درآمد دلاری از این بازار ، باید آموزش باینری آپشن را به طور کامل بیاموزید‌ و بگونه ای فعالیت کنید که تعداد معاملات درست شما زیاد باشد 

اگر علاقمند به یادگیری و سپس فعالیت در این بازار هستید به آیدی تلگرام @Kar0Danesh پیام دهید ، با بهترین شرایط آموزش و حساب معاملاتی شما را راه اندازی خواهم کرد ، موفق باشید